Informace o Základní škole T. G. Masaryka
Otrokovice, příspěvková organizace
(podle zákona č. 106/1999 Sb., vyhlášky č. 515/2020 Sb., zákona č. 12/2020 Sb. a zákona
č. 561/2004 Sb.)
Název organizace
Základní škola T. G. Masaryka Otrokovice, příspěvková organizace
Důvod a způsob založení
Zřizovatel: město Otrokovice, IČ 284 301, nám. 3. května 1340, Otrokovice, PSČ 765 23
Důvod založení: Organizace byla zřízena za účelem výchovy a vzdělávání ve školách zařazených do rejstříku škol a školských zařízení v souladu se zákonem 561/2004 Sb., a prováděcími právními předpisy
Předmět činnosti
- poskytování základního vzdělávání a výchovy, zájmového vzdělávání ve školní družině a ve školním klubu
- zabezpečování školního a závodního stravování
Organizační struktura
Statutární orgán organizace:
Statutárním orgánem organizace je ředitel, kterého jmenuje a odvolává Rada města Otrokovice. Ředitel odpovídá Radě města Otrokovice za celkovou činnost a hospodaření organizace, plní povinnosti vedoucího organizace a další úkoly vyplývající z obecně závazných předpisů. Je oprávněn činit právní úkony jménem organizace.
Mgr. Marta Zakopalová
- jmenována do funkce Radou města Otrokovice s účinností od 1. 8. 2007
- pravomoci a působnost ředitele školy vymezuje § 164 zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon
- zakopalova@zsotrtgm.cz, 576 771 651
Mgr. Ivana Bezděková
- zástupce ředitelky školy pro 1. stupeň
- statutární zástupce ředitelky školy
- bezdekova@zsotrtgm.cz; 576 771 652
Mgr. Lukáš Macek
- zástupce ředitelky školy pro 2. stupeň
- macek@zsotrtgm.cz, 576 771 652
Ředitel školy rozhoduje
Ředitel základní školy, jejíž činnost vykonává Základní škola T. G. Masaryka Otrokovice, příspěvková organizace, rozhoduje o právech a povinnostech v oblasti státní správy dle §165 zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, v platném znění, v těchto případech:
- zamítnutí žádosti o povolení individuálního vzdělávacího plánu podle § 18 a zamítnutí žádosti o přeřazení žáka do vyššího ročníku podle § 17 odst. 3
- zamítnutí žádosti o odklad povinné školní docházky podle § 37
- převedení žáka do odpovídajícího ročníku základní školy podle § 39 odst. 2
- přijetí k základnímu vzdělávání podle § 46, přestupu žáka podle § 49 odst. 1 a zamítnutí žádosti o povolení pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2
- zamítnutí žádosti o pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 1
- podmíněné vyloučení a vyloučení žáka ze školského zařízení podle § 31 odst. 2 a 4
Proti rozhodnutí ředitele školy lze podat odvolání ve lhůtě 15-ti dnů od doručení rozhodnutí. Odvolání se podává u ředitele Základní školy T. G. Masaryka Otrokovice, příspěvkové organizace a rozhoduje o něm Krajský úřad Zlínského kraje.
Organizace je rozčleněna na tyto útvary
- organizační útvar pedagogický
- organizační útvar školní družiny a školního klubu
- organizační útvar školní jídelny
- organizační útvar správní
Kontaktní spojení:
Sídlo: J. Žižky 1355, 765 02 Otrokovice, mapa
Telefon: 576 771 650; 724 171 053
Email: zsotrtgm@zsotrtgm.cz; zakopalova@zsotrtgm.cz
Kontaktní poštovní adresa:
Sídlo: J. Žižky 1355, 765 02 Otrokovice, mapa
Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:
Základní škola: J. Žižky 1355, Otrokovice
školní družina, školní klub: J. Žižky 1355, Otrokovice
Školní jídelna: J. Žižky 1355, Otrokovice
Úřední hodiny:
Sekretariát: Po – Pá 7.30 – 15.00
Školní jídelna: Po – Pá 6.30 – 14.00
Telefonní čísla a e-mailové kontakty
Základní škola
telefon: 576 771 650
724 171 053
e-mail: zsotrtgm@zsotrtgm.cz
Školní družina:
telefon: 576 771 642
607 097 683
e-mail: dolanska@zsotrtgm.cz
Školní jídelna:
telefon: 576 771 667
e-mail: husarova@zsotrtgm.cz
Adresa internetové stránky
Základní škola, školní družina, školní jídelna www.zsotrtgm.cz
Adresa podatelny
J. Žižky 1355, 765 02 Otrokovice
Elektronická adresa podatelny
Datová schránka
ID: 5gnmtcc
Případné platby lze poukázat
27 – 626 191 0237/0100 KB Otrokovice
Bankovní spojení včetně variabilního symbolu pro identifikaci platby (případně i specifického symbolu) je obvykle uvedeno na poštovní poukázce či jiném dokumentu, na základě kterého se platba uskutečňuje
Identifikační číslo
IČ: 75020238
Plátce daně z přidané hodnoty
škola není plátcem DPH
Hlavní dokumenty školy
- Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání Škola brána do života, 1. 9. 2021
- Školní řád
- Vnitřní řád ŠD, ŠK
- Vnitřní řád školní jídelny
- Výroční zpráva o činnosti školy
Dokumenty jsou uloženy v ředitelně školy.
Dokumenty lze také najít na https://zsotrtgm.cz/o-skole/dokumenty/
Rozpočet – struktura
Přímé výdaje na vzdělávání
Prostředky na platy zaměstnanců
Ostatní osobní náklady zaměstnanců
Zákonné odvody
FKSP
Ostatní neinvestiční výdaje
Příspěvek zřizovatele na provoz školy
Školné – školní družina, školní klub
Příspěvky v rámci dotací – EU, KÚ apod.
Aktuální rozpočet je uveřejněn na www.stránkách zřizovatele
Žádosti o informace; Příjem a podání podnětů
Žádosti o poskytnutí informací dle § 13 zákona č. 106/1999 sb., o svobodném přístupu k informacím
- Ústní žádost
Ústní žádost lze vyřídit ústně jen s výslovným souhlasem žadatele. Pokud žadatel trvá na písemném vyřízení, vyzve jej ředitel školy k podání žádosti v písemné formě. Ústí žádost se podává u vedení školy, případně v sekretariátu školy
- Písemná žádost
Žádosti o poskytnutí informace podané jakoukoliv formou jsou přijaty a zaevidovány podatelnou školy. Žádost o poskytnutí již zveřejněné informace se zpravidla vyřídí poskytnutím údajů o zveřejnění. Pokud není ze žádosti zřejmé, že je určena škole jako povinnému subjektu nebo není zřejmé, kdo žádost podal, pověřený pracovník ji bez dalšího odloží. Tato žádost není podáním ve smyslu zákona č. 106/1991 Sb., nepodléhá evidenci. Pokud je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována nebo je formulována příliš obecně, ředitel vyzve žadatele ve lhůtě 7 dnů ode dne doručení žádosti, aby žádost upřesnil. Neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne pověřená osoba o odmítnutí žádosti.
Pokud je požadovaná informace mimo rozsah působnosti ředitele školy, žádost se odloží a odložení žádosti a jeho důvod sdělí do 3 dnů žadateli. Ředitel školy nemá povinnost postoupit žádost příslušnému orgánu.
Pověřený pracovník (ředitel školy poskytne žadateli informaci nejpozději do 15 dnů ode dne doručení žádosti, případně ode dne upřesnění žádosti. O formě, v jaké bude informace poskytnuta, rozhoduje pověřený pracovník (ředitel školy).
Ředitel školy je oprávněn požadovat úhradu skutečných nákladů spojených s vyhledáváním informací, pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat a s odesláním informací žadateli. Žadateli na jeho žádost potvrdí předpokládanou výši úhrady nákladů. Sazebník úhrad za poskytování informací je součástí Směrnice pro poskytování informací ( č.j. SM/TGM/664/2018), která je uložena na v ředitelně školy.
Tyto informace se nevztahují na zákonné zástupce žáků, kteří požadují informace o škole (vzdělávací program, učební plány, koncepce školy, organizační struktura) a o výsledcích žáků ve výchovně vzdělávacím procesu.
Sazebník úhrad za poskytování informací
Úhrada v souvislosti s poskytnutím informací je dána součtem úhrady nákladů za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informace a úhrady za odeslání informace žadateli. Jednotlivé položky úhrad jsou stanoveny, případně se zjišťují takto:
- úhrada nákladů za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informace: za mimořádně rozsáhlé vyhledání informace se považuje vyhledání informace trvající více než 1 hodinu. Úhrada činí 180 Kč za jednu hodinu práce 1 zaměstnance ZŠ TGM Otrokovice a pak 90 Kč za každou započatou půlhodinu práce 1 zaměstnance ZŠ TGM Otrokovice při vyhledání informace
- úhrada za odeslání informace žadateli : Poštovné dle sazebníku České pošty s.p. Zaslání informace elektronickou poštou žadatel nehradí.
- Úhrada za pořízení kopie:
Černobílé kopírování, černobílý tisk
A4 jednostranná 2 Kč
A4 oboustranná 4 Kč
A3 jednostranná 4 Kč
A3 oboustranná 8 Kč
Barevné kopírování
A4 jednostranná 14 Kč
A4 oboustranná 28 Kč
A3 jednostranná 28 Kč
A3 oboustranná 56 Kč
Po zpracování žádosti o informace zpracovatel žádosti provede vyúčtování, ve kterém vypočte celkovou úhradu v souvislosti s poskytnutím informace, a žadateli skutečnost, že je požadována úhrada a v jaké výši, písemně oznámí v souladu s §17 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb., v platném znění
Vydání informace je podmíněno zaplacením úhrady v souvislosti s poskytnutím informací podle tohoto sazebníku, a to buď zaplacením v hotovosti v pokladně školy, nebo převodem na bankovní účet školy podle pokynu zpracovatele žádosti anebo doručení zásilky s informacemi poštovní dobírkou. Vybrané úhrady v souvislosti s poskytováním informací jsou příjmem školy.
Úhrada v souvislosti s poskytnutím informací podle tohoto sazebníku se neplatí v těchto případech:
- žádost o poskytnutí informace je odmítnuta
- žádost o poskytnutí informace je odložena
- žádost o poskytnutí informace je vyřízena odkázáním na zveřejněnou informaci
- žádosti o poskytnutí informace není ani zčásti vyhověno (úplné odmítnutí žádosti)
- informace je poskytnuta ústně na základě ústně podané žádosti o informaci
- informace existuje v elektronické podobě a je poskytnuta v této podobě bez nutnosti opatrovat ze strany školy technický nosič informací (jde např. o zaslání informace elektronickou poštou)
Zástupci ředitelky školy k poskytování informací v době její nepřítomnosti
Mgr. Ivana Bezděková zástupkyně ředitelky školy (zástupce statutárního orgánu)
Ludmila Husárová vedoucí školní jídelny, ve školní jídelně
Postup při podávání stížností
Stížnost adresujte ředitelce školy, jde-li o zaměstnance školy.
Ústní stížnost je nutno zaznamenat, autorizovat a stává se z ní stížnost písemná.
Písemná stížnost je řešena na základě Směrnice č.j. SM/TGM/775/2010 , která je uložena k nahlédnutí u ředitelky školy.
O ústních jednáních při šetření bude sepsán zápis.
Stížnost je vyřízena uskutečněním opatření k odstranění závad a vyrozumění stěžovatele
Formuláře
Formuláře lze získat na sekretariátu školy nebo v elektronické podobě na stránkách školy https://zsotrtgm.cz/o-skole/dokumenty/
Nejdůležitější předpisy, kterými se ředitelka školy při výkonu své funkce řídí
- Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném znění
- Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů
- Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
- Vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky, v platném znění
- Vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, v platném znění
- Vyhláška č. 16/2005 Sb., o organizaci školního roku, v platném znění
- Vyhláška č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků, v platném znění
- Vyhláška č. 364/2005 Sb., o vedení dokumentace škol a školských zařízení a školní matriky a o předávání údajů z dokumentace škol a školských zařízení a ze školní matriky, v platném znění
Právní předpisy jsou k nahlédnutí v ředitelně školy
Vydané právní předpisy
Nebyly vydány žádné právní předpisy
Licenční smlouvy
Vzory licenčních smluv nejsou
Výhradní licence nejsou
Výroční zpráva podle zákona č.106/1999 sb., je k dispozici v kanceláři ředitelky školy
Informace o Základní škole T. G. Masaryka
Otrokovice, příspěvková organizace
(podle zákona č. 106/1999 Sb., vyhlášky č. 515/2020 Sb., zákona č. 12/2020 Sb. a zákona
č. 561/2004 Sb.)
Název organizace
Základní škola T. G. Masaryka Otrokovice, příspěvková organizace
Důvod a způsob založení
Zřizovatel: město Otrokovice, IČ 284 301, nám. 3. května 1340, Otrokovice, PSČ 765 23
Důvod založení: Organizace byla zřízena za účelem výchovy a vzdělávání ve školách zařazených do rejstříku škol a školských zařízení v souladu se zákonem 561/2004 Sb., a prováděcími právními předpisy
Předmět činnosti
- poskytování základního vzdělávání a výchovy, zájmového vzdělávání ve školní družině a ve školním klubu
- zabezpečování školního a závodního stravování
Organizační struktura
Statutární orgán organizace:
Statutárním orgánem organizace je ředitel, kterého jmenuje a odvolává Rada města Otrokovice. Ředitel odpovídá Radě města Otrokovice za celkovou činnost a hospodaření organizace, plní povinnosti vedoucího organizace a další úkoly vyplývající z obecně závazných předpisů. Je oprávněn činit právní úkony jménem organizace.
Mgr. Marta Zakopalová
- jmenována do funkce Radou města Otrokovice s účinností od 1. 8. 2007
- pravomoci a působnost ředitele školy vymezuje § 164 zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon
- zakopalova@zsotrtgm.cz, 576 771 651
Mgr. Lukáš Macek
- zástupce ředitelky školy pro 2. stupeň
- macek@zsotrtgm.cz, 576 771 652
Mgr. Ivana Bezděková
- zástupce ředitelky školy pro 1. stupeň
- bezdekova@zsotrtgm.cz; 576 771 652
Ředitel školy rozhoduje
Ředitel základní školy, jejíž činnost vykonává Základní škola T. G. Masaryka Otrokovice, příspěvková organizace, rozhoduje o právech a povinnostech v oblasti státní správy dle §165 zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, v platném znění, v těchto případech:
- zamítnutí žádosti o povolení individuálního vzdělávacího plánu podle § 18 a zamítnutí žádosti o přeřazení žáka do vyššího ročníku podle § 17 odst. 3
- zamítnutí žádosti o odklad povinné školní docházky podle § 37
- převedení žáka do odpovídajícího ročníku základní školy podle § 39 odst. 2
- přijetí k základnímu vzdělávání podle § 46, přestupu žáka podle § 49 odst. 1 a zamítnutí žádosti o povolení pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2
- zamítnutí žádosti o pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 1
- podmíněné vyloučení a vyloučení žáka ze školského zařízení podle § 31 odst. 2 a 4
Proti rozhodnutí ředitele školy lze podat odvolání ve lhůtě 15-ti dnů od doručení rozhodnutí. Odvolání se podává u ředitele Základní školy T. G. Masaryka Otrokovice, příspěvkové organizace a rozhoduje o něm Krajský úřad Zlínského kraje.
Organizace je rozčleněna na tyto útvary
- organizační útvar pedagogický
- organizační útvar školní družiny a školního klubu
- organizační útvar školní jídelny
- organizační útvar správní
Kontaktní spojení:
Sídlo: J. Žižky 1355, 765 02 Otrokovice, mapa
Telefon: 576 771 650; 724 171 053
Email: zsotrtgm@zsotrtgm.cz; zakopalova@zsotrtgm.cz
Kontaktní poštovní adresa:
Sídlo: J. Žižky 1355, 765 02 Otrokovice, mapa
Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:
Základní škola: J. Žižky 1355, Otrokovice
školní družina, školní klub: J. Žižky 1355, Otrokovice
Školní jídelna: J. Žižky 1355, Otrokovice
Úřední hodiny:
Sekretariát: Po – Pá 7.30 – 15.00
Vedení školy: Po – Pá 7.15 – 8.00 13.00 – 14.30
Školní jídelna: Po – Pá 6.30 – 14.00
Telefonní čísla a e-mailové kontakty
Základní škola
telefon: 576 771 650
724 171 053
e-mail: zsotrtgm@zsotrtgm.cz
Školní družina:
telefon: 576 771 642
607 097 683
e-mail: sehnalkova@zsotrtgm.cz
Školní jídelna:
telefon: 576 771 667
e-mail: husarova@zsotrtgm.cz
Adresa internetové stránky
Základní škola, školní družina, školní jídelna www.zsotrtgm.cz
Adresa podatelny
J. Žižky 1355, 765 02 Otrokovice
Elektronická adresa podatelny
Datová schránka
ID: 5gnmtcc
Případné platby lze poukázat
27 – 626 191 0237/0100 KB Otrokovice
Bankovní spojení včetně variabilního symbolu pro identifikaci platby (případně i specifického symbolu) je obvykle uvedeno na poštovní poukázce či jiném dokumentu, na základě kterého se platba uskutečňuje
Identifikační číslo
IČ: 75020238
Plátce daně z přidané hodnoty
škola není plátcem DPH
Hlavní dokumenty školy
- Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání Škola brána do života, 1. 9. 2021
- Školní řád
- Vnitřní řád ŠD, ŠK
- Vnitřní řád školní jídelny
- Výroční zpráva o činnosti školy
Dokumenty jsou uloženy v ředitelně školy.
Dokumenty lze také najít na https://zsotrtgm.cz/o-skole/dokumenty/
Rozpočet – struktura
Přímé výdaje na vzdělávání
Prostředky na platy zaměstnanců
Ostatní osobní náklady zaměstnanců
Zákonné odvody
FKSP
Ostatní neinvestiční výdaje
Příspěvek zřizovatele na provoz školy
Školné – školní družina, školní klub
Příspěvky v rámci dotací – EU, KÚ apod.
Aktuální rozpočet je uveřejněn na www.stránkách zřizovatele
Žádosti o informace; Příjem a podání podnětů
Žádosti o poskytnutí informací dle § 13 zákona č. 106/1999 sb., o svobodném přístupu k informacím
- Ústní žádost
Ústní žádost lze vyřídit ústně jen s výslovným souhlasem žadatele. Pokud žadatel trvá na písemném vyřízení, vyzve jej ředitel školy k podání žádosti v písemné formě. Ústí žádost se podává u vedení školy, případně v sekretariátu školy
- Písemná žádost
Žádosti o poskytnutí informace podané jakoukoliv formou jsou přijaty a zaevidovány podatelnou školy. Žádost o poskytnutí již zveřejněné informace se zpravidla vyřídí poskytnutím údajů o zveřejnění. Pokud není ze žádosti zřejmé, že je určena škole jako povinnému subjektu nebo není zřejmé, kdo žádost podal, pověřený pracovník ji bez dalšího odloží. Tato žádost není podáním ve smyslu zákona č. 106/1991 Sb., nepodléhá evidenci. Pokud je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována nebo je formulována příliš obecně, ředitel vyzve žadatele ve lhůtě 7 dnů ode dne doručení žádosti, aby žádost upřesnil. Neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne pověřená osoba o odmítnutí žádosti.
Pokud je požadovaná informace mimo rozsah působnosti ředitele školy, žádost se odloží a odložení žádosti a jeho důvod sdělí do 3 dnů žadateli. Ředitel školy nemá povinnost postoupit žádost příslušnému orgánu.
Pověřený pracovník (ředitel školy poskytne žadateli informaci nejpozději do 15 dnů ode dne doručení žádosti, případně ode dne upřesnění žádosti. O formě, v jaké bude informace poskytnuta, rozhoduje pověřený pracovník (ředitel školy).
Ředitel školy je oprávněn požadovat úhradu skutečných nákladů spojených s vyhledáváním informací, pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat a s odesláním informací žadateli. Žadateli na jeho žádost potvrdí předpokládanou výši úhrady nákladů. Sazebník úhrad za poskytování informací je součástí Směrnice pro poskytování informací ( č.j. SM/TGM/664/2018), která je uložena na v ředitelně školy.
Tyto informace se nevztahují na zákonné zástupce žáků, kteří požadují informace o škole (vzdělávací program, učební plány, koncepce školy, organizační struktura) a o výsledcích žáků ve výchovně vzdělávacím procesu.
Sazebník úhrad za poskytování informací
Úhrada v souvislosti s poskytnutím informací je dána součtem úhrady nákladů za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informace a úhrady za odeslání informace žadateli. Jednotlivé položky úhrad jsou stanoveny, případně se zjišťují takto:
- úhrada nákladů za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informace: za mimořádně rozsáhlé vyhledání informace se považuje vyhledání informace trvající více než 1 hodinu. Úhrada činí 180 Kč za jednu hodinu práce 1 zaměstnance ZŠ TGM Otrokovice a pak 90 Kč za každou započatou půlhodinu práce 1 zaměstnance ZŠ TGM Otrokovice při vyhledání informace
- úhrada za odeslání informace žadateli : Poštovné dle sazebníku České pošty s.p. Zaslání informace elektronickou poštou žadatel nehradí.
- Úhrada za pořízení kopie:
Černobílé kopírování, černobílý tisk
A4 jednostranná 2 Kč
A4 oboustranná 4 Kč
A3 jednostranná 4 Kč
A3 oboustranná 8 Kč
Barevné kopírování
A4 jednostranná 14 Kč
A4 oboustranná 28 Kč
A3 jednostranná 28 Kč
A3 oboustranná 56 Kč
Po zpracování žádosti o informace zpracovatel žádosti provede vyúčtování, ve kterém vypočte celkovou úhradu v souvislosti s poskytnutím informace, a žadateli skutečnost, že je požadována úhrada a v jaké výši, písemně oznámí v souladu s §17 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb., v platném znění
Vydání informace je podmíněno zaplacením úhrady v souvislosti s poskytnutím informací podle tohoto sazebníku, a to buď zaplacením v hotovosti v pokladně školy, nebo převodem na bankovní účet školy podle pokynu zpracovatele žádosti anebo doručení zásilky s informacemi poštovní dobírkou. Vybrané úhrady v souvislosti s poskytováním informací jsou příjmem školy.
Úhrada v souvislosti s poskytnutím informací podle tohoto sazebníku se neplatí v těchto případech:
- žádost o poskytnutí informace je odmítnuta
- žádost o poskytnutí informace je odložena
- žádost o poskytnutí informace je vyřízena odkázáním na zveřejněnou informaci
- žádosti o poskytnutí informace není ani zčásti vyhověno (úplné odmítnutí žádosti)
- informace je poskytnuta ústně na základě ústně podané žádosti o informaci
- informace existuje v elektronické podobě a je poskytnuta v této podobě bez nutnosti opatrovat ze strany školy technický nosič informací (jde např. o zaslání informace elektronickou poštou)
Zástupci ředitelky školy k poskytování informací v době její nepřítomnosti
Mgr. Olga Kadlčíková zástupkyně ředitelky školy (zástupce statutárního orgánu)
Ludmila Husárová vedoucí školní jídelny, ve školní jídelně
Postup při podávání stížností
Stížnost adresujte ředitelce školy, jde-li o zaměstnance školy.
Ústní stížnost je nutno zaznamenat, autorizovat a stává se z ní stížnost písemná.
Písemná stížnost je řešena na základě Směrnice č.j. SM/TGM/775/2010 , která je uložena k nahlédnutí u ředitelky školy.
O ústních jednáních při šetření bude sepsán zápis.
Stížnost je vyřízena uskutečněním opatření k odstranění závad a vyrozumění stěžovatele
Formuláře
Formuláře lze získat na sekretariátu školy nebo v elektronické podobě na stránkách školy https://zsotrtgm.cz/o-skole/dokumenty/
Nejdůležitější předpisy, kterými se ředitelka školy při výkonu své funkce řídí
- Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném znění
- Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů
- Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
- Vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky, v platném znění
- Vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, v platném znění
- Vyhláška č. 16/2005 Sb., o organizaci školního roku, v platném znění
- Vyhláška č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků, v platném znění
- Vyhláška č. 364/2005 Sb., o vedení dokumentace škol a školských zařízení a školní matriky a o předávání údajů z dokumentace škol a školských zařízení a ze školní matriky, v platném znění
Právní předpisy jsou k nahlédnutí v ředitelně školy
Vydané právní předpisy
Nebyly vydány žádné právní předpisy
Licenční smlouvy
Vzory licenčních smluv nejsou
Výhradní licence nejsou
Výroční zpráva podle zákona č.106/1999 sb., je k dispozici v kanceláři ředitelky školy